Πώς θα αποφύγετε στις γιορτές να αποκτήσετε περιττά κιλά

Κατηγορία: Δίαιτα

. Το υπερβολικό βάρος, η παχυσαρκία, ο διαβήτης, ο προδιαβήτης και η ψηλή πίεση, μαστίζουν ένα μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού. Τα νόστιμα φαγητά, οι εξαιρετικές λιχουδιές και τα κάθε μορφής γλυκά, μας δωρίζουν νέα κιλά και έτσι χρειάζεται προσοχή. Το υπερβολικό βάρος, η παχυσαρκία, ο διαβήτης, ο προδιαβήτης και η ψηλή πίεση, μαστίζουν ένα μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού.

Ένας από τους κυριότερους ενόχους που μας φορτώνουν με περιττά κιλά είναι τα διάφορα εκλεχτά γλυκά και άλλοι πειρασμοί που τρώμε στο επιδόρπιο. Δεν θα αποφασίσουμε ότι δεν θα τρώμε επιδόρπιο επειδή τα γλυκίσματα, τούρτες, τα αριστουργήματα με σοκολάτα και άλλα, είναι βασική αιτία απόκτησης νέων κιλών. Αντίθετα θα φάμε επιδόρπιο αλλά θα αφήσουμε εκ των προτέρων τόπο στο στομάχι μας για αυτό.

Ποια είναι η καλύτερη συνταγή για να παχύνετε; Τρώτε περισσότερες θερμίδες από όσες καταναλώνετε και το καταφέρατε. Έτσι λοιπόν στο κυρίως πιάτο μας, διαλέγουμε αυτά που προτιμούμε το περισσότερο, εκλεχτά φαγητά που δεν βρίσκουμε εύκολα άλλες εποχές του χρόνου και δίνουμε σημασία στα λαχανικά, στις σαλάτες που μας γεμίζουν χωρίς να μας φορτώνουν με θερμίδες.

Φτάνοντας λοιπόν έτσι στο επιδόρπιο, δεν έχουμε υπερβεί τις θερμίδες που δικαιούμαστε και έχουμε χώρο για μερικούς γαστρονομικούς πειρασμούς. Και πάλι διαλέγουμε λίγα από αυτά που δεν είναι διαθέσιμα στις άλλες εποχές του χρόνου.

Αποφεύγετε να τρώτε όταν στέκεστε.
Εάν τρώτε όταν στέκεστε δεν μπορείτε πάντοτε να ελέγχετε τις ποσότητες που καταναλώνετε.

Μην ξεχνάτε να τρώτε αργά. Μην τρώτε σε ένα μπουφέ από όλα τα φαγητά.

Προσέξετε τι πίνετε. Τα ποτά μπορούν να υποσκάψουν την όλη προσπάθεια σας να μην φορτωθείτε με αχρείαστο σωματικό βάρος.

Το αλκοόλ είναι πλούσιο σε θερμίδες. Υπάρχουν επίσης ροφήματα με προσθήκη κρέμας, ζάχαρης ή παγωτού τα οποία είναι προτιμότερο να τα αποφεύγετε. Είναι εξαιρετικά πλούσια σε θερμίδες όπως και τα αλκοολούχα ποτά. Προτιμήστε αντί αυτών να φάτε κάτι που σας αρέσει ή να πάρετε ένα επιδόρπιο που αγαπάτε.

Πίνετε άφθονο νερό και ποτά τύπου δίαιτας με λίγες ή καθόλου θερμίδες. Με τον τρόπο αυτό γεμίζετε το στομάχι σας και θα έχετε ένα αίσθημα πληρότητας που επιτυγχάνεται χωρίς την πρόσληψη θερμίδων.

Το να ισχυριστούμε ότι θα είμαστε τέλειοι στις επιλογές μας στο τι και πόσο θα τρώμε στις γιορτές, είναι εξωπραγματικό.
Όμως με λίγη προσπάθεια, μπορούμε να πετύχουμε πολλά.

Τέλος, είναι απαραίτητο με τις προφυλάξεις στη διατροφή να μην αμελείτε να κινείστε: Περπατείστε, κάνετε ποδήλατο, πάρτε το σκύλο σας για βόλτα, παίξετε έξω με τα παιδιά σας, τρέξετε εάν θέλετε, αφήστε το αυτοκίνητο και πηγαίνετε με τα πόδια όποτε είναι δυνατό, κάνετε οτιδήποτε που θα σας κάνει να κινείστε.

Εκτύπωση του άρθρου Στείλε σε ένα φίλο

Βλέπε σχετικά άρθρα: