Τα αέρια εντέρου και η καταπολέμησή τους

Κατηγορία: Διατροφή και διαταραχές του πεπτικού συστήματος

Για να έχετε λιγότερα αέρια στο έντερο, τρώτε πιο αργά και μασάτε καλά το φαγητό σας.Σε όλους τους ανθρώπους δημιουργούνται αέρια στο έντερο. Κάποτε η παραγωγή αερίων είναι μεγάλη και προκαλεί ενοχλήσεις όπως φούσκωμα και πόνο στην κοιλιά.

Εκτός από τις ενοχλήσεις, η υπερβολική παραγωγή αερίων στο έντερο μπορεί να συνοδεύεται από δυσοσμία που καθιστά την αποβολή τους ακόμη πιο άβολη κατάσταση. Υπάρχουν τρόποι για την αντιμετώπιση του ενοχλητικού προβλήματος της υπερπαραγωγής αερίων από το έντερο.

Αποφεύγετε τα φαγητά που είναι γνωστό ότι προκαλούν αυξημένα αέρια εντέρου ή που διαπιστώσατε ότι σε εσάς δημιουργούν πρόβλημα:


1. Φασόλια

2. Λαχανάκια των Βρυξελλών

3. Αγκινάρες

4. Μπρόκολο

5. Κρεμμύδια

6. Σπαράγγια

7. Φρούτα: Αχλάδια, ροδάκινα, μήλα ή ποτά με φρούτα

8. Αναψυκτικά, αεριούχα ποτά

9. Γάλα, γαλακτοκομικά, συσκευασμένα τρόφιμα που περιέχουν λακτόζη ιδιαίτερα σε άτομα που έχουν δυσανεξία στη λακτόζη

Τρώτε πιο αργά και μασάτε καλά το φαγητό σας.


Σταματήστε το κάπνισμα.

Αποφεύγετε να μασάτε τσίχλες διότι αυξάνεται ο αέρας που εισέρχεται στο έντερο σας.

Πίνετε άφθονο νερό αλλά αποφεύγετε οτιδήποτε περιέχει αέρια.

Διατηρείτε ένα κανονικό βάρος σώματος.

Η υπερφαγία αυξάνει την ποσότητα αερίων που δημιουργούνται στο έντερο.
Τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε υδατάνθρακες δημιουργούν περισσότερα αέρια.

Εκτύπωση του άρθρου Στείλε σε ένα φίλο

Βλέπε σχετικά άρθρα: