Οι βιταμίνες που βελτιώνουν τη μνήμη

Κατηγορία: Βιταμίνες

Ποτέ δεν είναι αργά να πάρετε μέτρα για να προστατέψετε και να διατηρήσετε τη μνήμη σας.Η βιταμίνη Β9 (φολικό οξύ) και η βιταμίνη Β12 μπορούν να βοηθούν και να βελτιώνουν τη μνήμη.

Οι επιδόσεις σε τεστ μνήμης είναι καλύτερες σε άτομα που στο αίμα τους έχουν ψηλότερα επίπεδα των εν λόγω βιταμινών οι οποίες μειώνουν στο αίμα το αμινοξύ ομοκυστεΐνη. Η αύξηση της ομοκυστεΐνης στο αίμα σχετίσθηκε με μείωση της μνήμης.

Η ορθή διατροφή παρέχει τις ποσότητες βιταμινών που χρειάζεται το σώμα μας.

Τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε φολικό οξύ είναι: Μπρόκολο, μπιζέλι, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, μπανάνες, πορτοκάλια, ξηροί καρποί, όσπρια, ψωμί, δημητριακά.

Πλούσια σε βιταμίνες Β1, Β6 και Β12 που βοηθούν τον εγκέφαλο είναι: Ψάρι, κρέας, πουλερικά, σόγια, δημητριακά, μπιζέλια, μη αποφλοιωμένο ρύζι, ξηροί καρποί, μπανάνες, αυγά, γαλακτοκομικά προϊόντα.

Ποτέ δεν είναι αργά να πάρετε μέτρα για να προστατέψετε και να διατηρήσετε τη μνήμη σας.
Ανεξάρτητα από την ηλικία, οι συνήθειες και ο τρόπος ζωής σας μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο για τη διαφύλαξη της μνήμης σας.

Οι αρχαίοι Έλληνες δεν είναι τυχαία που έλεγαν "νους υγιής εν σώματι υγιή".
Εάν ακολουθείτε κάποιους χρυσούς κανόνες, η μνήμη σας θα είναι καλύτερη, θα διατηρηθεί περισσότερο και θα σας εξυπηρετεί σε κάθε δύσκολη περίσταση.

Εάν καπνίζετε μην έχετε απαιτήσεις από τη μνήμη σας.
Οι καπνιστές δεν θυμούνται τόσο καλά όσο οι μη καπνιστές τα ονόματα και το πρόσωπο άλλων ανθρώπων.

Εάν ταλαιπωρείτε τη μνήμη σας με τοξικές ουσίες του καπνού δεν πρέπει μετά να έχετε παράπονο γιατί αυτή σας εγκαταλείπει. Μερικά απλά και ανέξοδα μέτρα, μπορούν να σας προσφέρουν ανεκτίμητες υπηρεσίες για τη μνήμη.

Εκτύπωση του άρθρου Στείλε σε ένα φίλο

Βλέπε σχετικά άρθρα: