Ψάρια: Δύναμη για υγεία και μακροζωία

Κατηγορία: Ψάρια και άλλα θαλασσινά

Τα ψάρια επηρεάζουν θετικά την υγεία του εγκεφάλου και της καρδίας.Τα φαγητά που διαλέγουμε να τρώμε έχουν αναμφίβολα καθοριστικό ρόλο στη σωματική και ψυχική μας υγεία.

Ο Ιπποκράτης, ο πατέρας της Ιατρικής το είχε καταλάβει από την αρχαιότητα και έλεγε στους ανθρώπους «το φαγητό σας να είναι το φάρμακο σας και το φάρμακο σας να είναι το φαγητό σας».

Τα ψάρια μας προσφέρουν ένα μοναδικό συνδυασμό νοστιμιάς και εξαιρετικά ευεργετικών επιδράσεων για την υγεία μας που τα καθιστά ένα από τα πλέον εκλεκτά εδέσματα που μπορούμε να διαλέγουμε να καταναλώνουμε ακόμη και κάθε μέρα.

Τα οφέλη των ψαριών έχουν αναγνωρισθεί για πολλά συστήματα του οργανισμού. Είναι τόσο σημαντικά που η διατροφή πλούσια σε ψάρια έχει αποτελεσματικό ρόλο στην πρόληψη και αντιμετώπιση πολλών ασθενειών.

Οι περισσότεροι άνθρωπο δεν τρώνε αρκετή ποσότητα ψαριών. Θα έπρεπε τουλάχιστον να τρώνε δύο φορές την εβδομάδα ψάρια εκ των οποίων στη μια να τρώνε λιπαρά ψάρια.

Τα ψάρια όπως οι σαρδέλες, το σκουμπρί, ο σολομός, η ρέγκα είναι πλούσια σε ωμέγα 3 λιπαρά οξέα που δεν μπορεί να συνθέτει ο ανθρώπινος οργανισμός και τα οποία έχουν εξαιρετικές θετικές επιδράσεις σε πολλά όργανα, ιδιαίτερα στον εγκέφαλο και στην καρδία.

Τα ψάρια είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, βιταμίνες D και Α, σελήνιο και άλλα θρεπτικά στοιχεία.

Η συχνή κατανάλωση ψαριών:

1. Βοηθά τον εγκέφαλο

2. Αυξάνει την πνευματική δύναμη και διαύγεια

3. Μειώνει τον κίνδυνο για τη νόσο Αλτσχάιμερ

4. Προστατεύει την καρδία μειώνοντας τον κίνδυνο για αρρυθμίες, αθηρωμάτωση και έμφραγμα μυοκαρδίου

5. Βοηθά κατά του καρκίνου

6. Βελτιώνει την όραση και προστατεύει από την τύφλωση

7. Μειώνει τον κίνδυνο αλλεργιών και άσθματος.

Εκτύπωση του άρθρου Στείλε σε ένα φίλο

Βλέπε σχετικά άρθρα: