Ισχυρή μνήμη λόγω διατροφής

Κατηγορία: Μνήμη, εγκέφαλος και διατροφή

Η μνήμη δυνατόν να ενισχύεται από ορισμένα τρόφιμα.Το τι τρώτε καθημερινά, έχει επίδραση στις δυνατότητες και κατάσταση της μνήμης σας.

Οι έρευνες κατά τις τελευταίες δεκαετίες, έδειξαν ότι ορισμένα τρόφιμα, περισσότερο από άλλα, μπορούν να συμβάλλουν για μια καλύτερη κατάσταση των νευρικών κυκλωμάτων του εγκεφάλου που ελέγχουν τη μνήμη.

Το κοινό χαρακτηριστικό των τροφίμων αυτών, είναι η πλούσια περιεκτικότητα τους σε αντιοξειδωτικές ουσίες, βιταμίνες και άλλες φυτοχημικές ουσίες που δρουν συνεργιστικά προς όφελος του νευρικού σας συστήματος.


Υπενθυμίζουμε ότι για να έχετε καλύτερο αποτέλεσμα με τις βιταμίνες στον οργανισμό σας, είναι προτιμότερο να τρώτε περισσότερα φρούτα και λαχανικά αντί να καταπίνετε σκευάσματα βιταμινών.

Ο λόγος είναι διότι τρώγοντας τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνες απορροφάτε ταυτόχρονα και άλλες χρήσιμες φυτοχημικές ουσίες που δρουν συμπληρωματικά και υποβοηθούν το έργο των βιταμινών. Φυσικά υπάρχουν περιπτώσεις για τις οποίες πρέπει να δίνονται φαρμακευτικά σκευάσματα βιταμινών αλλά είναι ο γιατρός σας που θα αποφασίσει για αυτό.

Μερικά από τα τρόφιμα που σχετίστηκαν με καλύτερη μνήμη είναι:

1. Πράσινα φυλλώδη λαχανικά, σπανάκι, λάχανο, μαρούλι, διάφορα σαλατικά

2. Μπρόκολο και κουνουπίδι

3. Χυμός φρούτων, φρούτα

4. Διάφορα είδη μούρων, ρόδια

5. Ξηροί καρποί

6. Λιπαρά ψάρια όπως σολομός, σαρδέλες, κολιός

7. Ελαιόλαδο και άλλα φυτικά έλαια

Εκτύπωση του άρθρου Στείλε σε ένα φίλο

Βλέπε σχετικά άρθρα: