Επιτυχημένη δίαιτα με καταγραφή σε ημερολόγιο όσων τρώτε

Κατηγορία: Δίαιτα

Η δίαιτα βοηθείται πολύ από το ημερολόγιο καταγραφής των όσων καταναλώνονται κάθε μέρα. Εάν θέλετε να χάσετε τα περιττά κιλά, που σας ενοχλούν και βλάπτουν την υγεία σας, να ξέρετε ότι το ημερολόγιο καταγραφής των όσων τρώτε κάθε μέρα, αποτελεί ένα ισχυρό και αποτελεσματικό εργαλείο.

Έρευνες έδειξαν ότι μια από τις καλύτερες μεθόδους, που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι οι οποίοι κάνουν επιτυχημένες δίαιτες, είναι η συστηματική καταγραφή όλων όσων τρώνε σε ένα ημερολόγιο.

Γιατί το ημερολόγιο συστηματικής και πλήρους καταγραφής όλων όσων τρώνε, τους βοηθά τόσο πολύ;

1. Είναι έκφραση της έντονης θέλησης τους, να χάσουν τα περιττά κιλά βάρους σώματος, που τους ενοχλούν και βλάπτουν την υγεία τους

2. Συνειδητοποιούν καλύτερα το τι τρώνε κάθε μέρα και το συσχετίζουν με διάφορες άλλες καταστάσεις που τους συμβαίνουν, όπως στρες, θυμός άγχος, έλλειψη ύπνου, κούραση και κοινωνικές, επαγγελματικές και οικογενειακές αλληλεπιδράσεις. Με βάση αυτή την πληροφόρηση, μπορούν να αντλούν διδάγματα για το πώς θα συνεχίζουν καλύτερα και με λιγότερα πισωγυρίσματα την προσπάθεια τους

3. Μπορούν εύκολα να μετρούν τις θερμίδες που προσλαμβάνουν καθημερινά. Αυτό τους κάνει να είναι πιο προσεκτικοί σχετικά με το τι βάζουν στο στόμα τους

4. Καταλαβαίνουν καλύτερα, κάτω από ποιες συνθήκες οδηγούνται στο να καταναλώνουν υπερβολικές ποσότητες φαγητών και να απορροφούν πιο πολλές θερμίδες που μετατρέπονται σε κιλά σώματος

5. Με τη βοήθεια του γιατρού ή του διαιτολόγου τους, έχουν τη δυνατότητα να εξετάζουν το σύνολο της διατροφής τους, με αντικειμενικά κριτήρια και με πραγματικά δεδομένα. Η τήρηση για μεγάλο χρονικό διάστημα ενός ημερολογίου διατροφής, επιτρέπει στο γιατρό, στο διαιτολόγο και στον ασθενή, να βγάζουν πολύτιμα συμπεράσματα

6. Έχουν τη δυνατότητα να συζητούν το τι τρώνε κάθε μέρα, με βάση αυτά που καταγράφουν στο ημερολόγιο, με άτομα της εμπιστοσύνης, μέλη της οικογένειας ή φίλους τους. Αυτό κάνει πιο ζωντανή τη δίαιτα τους και τους δίνει περισσότερα κίνητρα να συνεχίσουν με επιτυχία την προσπάθεια τους.

Για ένα είναι αποτελεσματικό ένα ημερολόγιο δίαιτας, το άτομο που θέλει να κάνει μια επιτυχημένη δίαιτα, πρέπει:

1. Να διατηρεί το ημερολόγιο, όσο γίνεται πιο απλό και πλήρες

2. Να καταγράφει με ειλικρίνεια όλα όσα καταναλώνει κάθε μέρα. Ακόμη και τα πιο μικρά πράγματα, χρειάζεται να καταγράφονται

3. Είναι χρήσιμο, σε μερικές περιπτώσεις να γράφει με πολύ σύντομο τρόπο, γεγονότα ή συνθήκες που οδήγησαν σε υπερφαγία

4. Να εξετάζει, να μελετά και να βγάζει αποτελέσματα και συμπεράσματα από το ημερολόγιο δίαιτας, με τη βοήθεια του γιατρού και του διαιτολόγου του. Το είδος των τροφίμων, οι ποσότητες θερμίδων που καταναλώνονται κάθε μέρα, η σχέση κατανάλωσης με γεγονότα της ζωής του ή με αισθήματα που βιώνει, είναι πληροφορίες που βοηθούν στον καλύτερο αυτοέλεγχο και στη λήψη διορθωτικών κινήσεων ή αλλαγών στον τρόπο ζωής. 

Συμπερασματικά, θα συγκρατήσουμε ότι το ημερολόγιο δίαιτας, με συστηματική καταγραφή όλων όσων καταναλώνονται, αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο για μια επιτυχημένη δίαιτα με μακροχρόνια διατήρηση του επιθυμητού βάρους σώματος.

Εκτύπωση του άρθρου Στείλε σε ένα φίλο

Βλέπε σχετικά άρθρα: