Η διατροφή που δίνει μακροζωία με υγεία

Κατηγορία: Διατροφή και μακροζωία

Πολλοί καρκίνοι και καρδιαγγειακές παθήσεις μπορούν να προληφθούν χάρις στην υγιεινή διατροφή.Μην ξεχνάτε ότι μεγάλο ποσοστό των ασθενειών που μπορούν να σας πλήξουν, έχουν άμεση σχέση με τιη διατροφή σας.

Πολλοί καρκίνοι μπορούν να προληφθούν χάρις στην υγιεινή διατροφή.

Ακόμη, χάρις σε αυτή, θα μπορούσαμε να έχουμε πολύ λιγότερους θανάτους και αναπηρίες, που είναι αποτέλεσμα των καρδιαγγειακών παθήσεων, όπως το έμφραγμα μυοκαρδίου και τα εγκεφαλικά επεισόδια.

Εσείς θυμάστε ποια είναι τα βασικά σημεία της διατροφής, που είναι σε θέση να σας προφέρουν υγεία, ευεξία και μακροζωία;

1. Να τρώτε πρόγευμα κάθε μέρα.

Οι άνθρωποι που τρώνε πρόγευμα κάθε μέρα είναι λιγότερο πιθανόν να παρουσιάζουν υπερφαγία αργότερα, κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Το πρόγευμα, θα σας προσφέρει την ενέργεια για ένα καλό ξεκίνημα της ημέρας, με καλύτερη διάθεση. Επιπλέον οι αποδόσεις σας, στο σχολείο ή στον επαγγελματικό στίβο θα είναι ανώτερες εάν παίρνετε πρόγευμα παρά το αντίθετο.

2. Επιλέγετε να τρώτε τρόφιμα, από δημητριακά ολικής αλέσεως.

Οι ευεργετικές δράσεις των δημητριακών ολικής αλέσεως είναι πολλές, σε σημαντικούς τομείς της υγείας. Να προτιμάτε τα ψωμιά, τα ζυμαρικά ολικής αλέσεως, τη βρώμη, το μη αποφλοιωμένο ρύζι ή το πουργούρι (πλιγούρι).

3. Διαλέγετε να τρώτε κάθε μέρα, ένα μείγμα από διάφορα λαχανικά με ζωηρά χρώματα κάθε μέρα.

Τα λαχανικά διαφόρων ειδών, σας προσφέρουν ποικιλία από ωφέλιμα θρεπτικά συστατικά. Το χρώμα τους, σχετίζεται πολύ συχνά με τις ευεργετικές ουσίες που προσφέρουν.

Είναι καλό να μην ξεχνάτε, ότι τα λαχανικά πράσινου σκούρου χρώματος (το σπανάκι, το λάχανο, η ρόκα, το μαρούλι και άλλα), τα καρότα, οι γλυκοπατάτες, τα κόκκινα πιπέρια, οι ντομάτες και άλλα, μπορούν να σας προσφέρουν πολλά.

4. Τα φρέσκα ή κατεψυγμένα φρούτα ή ακόμη αυτά που είναι σε κονσέρβες, προσφέρουν περισσότερα από τους χυμούς.

Η κατανάλωση ολόκληρων των φρούτων, δίνει στον ανθρώπινο οργανισμό περισσότερες ωφέλιμες ουσίες απ’ ότι η κατανάλωση μόνο του χυμού τους. Οι χυμοί προσφέρουν μόνο λίγες ή συχνότερα καθόλου φυτικές ίνες ενώ ταυτόχρονα έχουν πολλές θερμίδες.

Προτιμάτε τα φρέσκα ή τα κατεψυγμένα φρούτα, που είναι καλύτερα για την υγεία σας. Εάν αγοράζετε φρούτα σε κονσέρβες, να επιλέγετε αυτά σε συσκευασία νερού και όχι σιροπιού.

5. Μην χρησιμοποιείτε λίπη και λάδια στα φαγητά σας.

Το ελαιόλαδο, το φυστικέλαιο, το αβοκάντο, οι ξηροί καρποί, οι ελιές και τα ψάρια, σας προσφέρουν λίπη που είναι υγιεινά για την καρδία, όπως επίσης και βιταμίνες και άλλα μεταλλικά στοιχεία.

6. Σπάνια να τρώτε γλυκά.

Μην τρώτε τακτικά τρόφιμα, που είναι πλούσια σε προστιθέμενα ζάχαρα.

7. Να τρώτε τρία γεύματα κάθε μέρα.

Μετά το πρόγευμα, να τρώτε μεσημεριανό και βραδινό. Εάν παραλείψετε ένα από αυτά ή εάν στη θέση ενός φάτε μόνο ένα σνακ, υπάρχει ο κίνδυνος αργότερα να φάγετε υπερβολικά.

8. Να έχετε διαθέσιμα σνακ, χαμηλής περιεκτικότητας σε λίπη και ζάχαρα.

Στο σπίτι, στη δουλειά ή στις μετακινήσεις σας, να έχετε εύκολα διαθέσιμα υγιεινά σνακ, για να τρώτε και να αντιμετωπίζετε την πείνα, όταν προκύπτει και για πρόληψη της υπερφαγίας.

Εκτύπωση του άρθρου Στείλε σε ένα φίλο

Βλέπε σχετικά άρθρα: