Ασβέστιο και γάλα

Κατηγορία: Γαλακτοκομικά: Γάλα, Τυρί, Γιαούρτι, Βούτυρο

Το γάλα προσφέρει ασβέστιο για τις ανάγκες που έχουν τα δόντια, τα κόκαλα και ο σκελετός μας.Το ασβέστιο είναι βασικό στοιχείο στην κατασκευή των οστών και των δοντιών. Είναι επίσης απαραίτητο για τη διαχρονική διατήρηση της οστικής μάζας.

Το γάλα είναι η κυριότερη πηγή ασβεστίου στο σύγχρονο τρόπο διατροφής σε πολλές χώρες του κόσμου.

Η κατανάλωση καθημερινά 3 φλιτζανιών γάλακτος ή το ισοδύναμο τους σε άλλα γαλακτοκομικά προϊόντα, είναι σε θέση να βελτιώνει την οστική μάζα.

Το ασβέστιο έχει και πολλούς άλλους, πολύ σημαντικούς ρόλους στον οργανισμό. Βοηθά στη δράση πολλών ενζύμων και στην πήξη του αίματος.

Νέες έρευνες δείχνουν ότι το ασβέστιο σχετίζεται με μειωμένο κίνδυνο για καρκίνο του παχέος εντέρου και του ορθού.

Το ασβέστιο του γάλακτος και των γαλακτοκομικών γενικότερα, έχει καλύτερη επίδραση από το ασβέστιο που προέρχεται από άλλα προϊόντα. Συμβάλλει στην απώλεια βάρους, στην απορρόφηση λίπους από το στομάχι και στην καλύτερη αποβολή του από τον πεπτικό σωλήνα βοηθώντας έτσι στην καταπολέμηση της παχυσαρκίας.

Κατά την παιδική και εφηβική ηλικία, στην εγκυμοσύνη, στο θηλασμό, οι ανάγκες σε ασβέστιο του οργανισμού είναι αυξημένες.

Για την καλύτερη απορρόφηση του ασβεστίου από το έντερο, χρειάζεται η βιταμίνη D και η βιταμίνη C. Για τους λόγους αυτούς τα γάλατα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα εμπλουτίζονται σήμερα με τις εν λόγω βιταμίνες.

Εκτύπωση του άρθρου Στείλε σε ένα φίλο

Βλέπε σχετικά άρθρα: