Δυναμώστε τα κόκαλά σας με τη διατροφή σας

Κατηγορία: Γαλακτοκομικά: Γάλα, Τυρί, Γιαούρτι, Βούτυρο

Τα κόκαλα χρειαζονται ασβέστιο, γάλα, βιταμίνη D, λαχανικά, φρούτα και δημητριακά.Μην αμελείτε την υγεία των οστών σας. Οποιαδήποτε και να είναι η ηλικία σας, είναι σημαντικό να σκέφτεστε τρόπους για να τα ενδυναμώνετε. Είναι η καλύτερη πρόληψη εναντίον της οστεοπόρωσης.

Μην έχετε την εντύπωση ότι μόνο οι γυναίκες μπορούν να προσβληθούν από την οστεοπόρωση. Και οι άνδρες κινδυνεύουν από την πολύ συχνή αυτή πάθηση. Και μην ξεχνάτε ότι τα καλά οστά και ο δυνατός σκελετός, φτιάχνονται από την παιδική ηλικία.

Σίγουρα οι προσπάθειες σας, πρέπει να γίνονται σε όλες τις ηλικίες αλλά να δίνετε ακόμη περισσότερη σημασία στα παιδιά και στους ηλικιωμένους.

Η οστεοπόρωση κάνει τα κόκαλα να είναι λεπτά και αδύνατα. Ο σκελετός χάνει ασβέστιο, η οστική πυκνότητα μειώνεται και τα κόκαλα γίνονται εύθραυστα. Ο κίνδυνος για κατάγματα αυξάνεται σημαντικά. Η σπονδυλική στήλη, οι καρποί και οι αρθρώσεις των μηρών με τη λεκάνη είναι τα μέρη του σκελετού που παρουσιάζουν τα περισσότερα κατάγματα όταν υπάρχει οστεοπόρωση.

Η καλή διατροφή και η σωματική εξάσκηση, είναι οι βασικοί πυλώνες που στηρίζουν την πρόληψη εναντίον της οστεοπόρωσης.
Το κάπνισμα, το οποίο δυστυχώς έχει γίνει συχνότερο σε παιδιά και σε έφηβους, εμποδίζει την ανάπτυξη της οστικής μάζας.

Πώς μπορεί η διατροφή να βοηθήσει; Μπορεί να βοηθήσει πάρα πολύ! Το γάλα, το ασβέστιο των γαλακτοκομικών και τυροκομικών προϊόντων έχουν πρωταρχικό ρόλο να παίξουν.  Συμβάλλουν στη διατήρηση μιας καλής οστικής πυκνότητας που είναι το ζητούμενο.

Τα δημητριακά, τα φρούτα, τα λαχανικά, προσφέρουν μια πολύτιμη ποικιλία θρεπτικών ουσιών που είναι απαραίτητες για την υγεία των οστών σας. Απλά σκεφτείτε ότι έρευνες που έγιναν για το σκοπό αυτό, έδειξαν ότι αυτοί που τρωνε καθημερινά φρούτα, λαχανικά και δημητριακά και όχι τακτικά κρέας και γλυκά, έχουν καλύτερα κόκαλα.

Τα οστά χρειάζονται μια ισοζυγισμένη διατροφή, πλούσια σε θερμίδες και θρεπτικά συστατικά για να μπορέσουν να αναπτυχθούν σωστά. Πολλά παιδιά και έφηβοι, δεν παίρνουν καθημερινά το ασβέστιο που συστήνεται για την ηλικία τους.

Η ποσότητα ασβεστίου που χρειάζεται για παιδιά από 3 έως 8 ετών είναι 800 mg κάθε μέρα. Για παιδιά ηλικίας από 9 έως 17 ετών, οι ημερήσιες ανάγκες σε ασβέστιο είναι 1.300 mg ημερησίως.

Λοιπόν είμαστε σίγουροι ότι πήρατε το μήνυμα: Τα κόκαλα σας είναι ζωντανά και έχουν απαιτήσεις. Δώστε τους ασβέστιο, γάλα, βιταμίνη D, λαχανικά, φρούτα και δημητριακά δια μέσου της διατροφής σας. Έτσι θα είναι εκεί πιστοί φίλοι για να σας εξυπηρετούν.

Εκτύπωση του άρθρου Στείλε σε ένα φίλο

Βλέπε σχετικά άρθρα: