Η μνήμη, η απόδοση και το πρόγευμα

Κατηγορία: Το πρόγευμα και η δύναμη του

Το πρόγευμα βελτιώνει την απόδοση σε όλους τους τομείς.Το πρόγευμα επιδρά άμεσα στην υγεία. Επιτρέπει να είμαστε πιο αποτελεσματικοί στην εργασία και βελτιώνει γενικά την απόδοση μας. Εάν θέλουμε λοιπόν τόσο εμείς όσο και τα παιδιά μας να αρχίζουμε τη μέρα μας με τις καλύτερες προϋποθέσεις και εφόδια για να φτάσουμε σε επιτυχίες, θα πρέπει να ξεκινούμε σωστά.

Πως επιδρά το πρόγευμα στο σώμα; Αρχικά είναι πηγή ενέργειας για το πρωινό. Όσοι δεν τρώνε πρόγευμα, τείνουν κατά το υπόλοιπο της ημέρας, να τρώνε περισσότερα λιπαρά εδέσματα. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό στα παιδιά που όταν δεν παίρνουν πρωινό, έχουν τάση να αγοράζουν στο σχολείο γλυκά και τσιπς. Τα άτομα που τρώνε πρόγευμα, έχουν πιο ισοζυγισμένη διατροφή, φτωχή σε λιπαρά, πλούσια σε υδατάνθρακες.

Τα δημητριακά στο πρόγευμα, πλούσια σε υδατάνθρακες και φτωχά σε λιπαρά, δημιουργούν ένα αίσθημα πληρότητας. Έτσι δεν υπάρχει κατά το πρωινό, η έντονη ανάγκη για να φάμε στα ενδιάμεσα, διάφορα σνακ πλούσια σε λιπαρές ουσίες. Επίσης τα ενισχυμένα δημητριακά περιέχουν βιταμίνες Β (απαραίτητες για την παραγωγή ενέργειας) και σίδηρο που είναι αναγκαίος για τη σύνθεση αιμοσφαιρίνης στο αίμα.

Το γάλα είναι πηγή πλούσια σε πρωτεΐνες, βιταμίνες Β (ριβοφλαβίνη, βιταμίνη Β12). Περιέχει μαγνήσιο, ψευδάργυρο και ασβέστιο που είναι απαραίτητα για υγιή οστά και δόντια.

Οι σχολικές αποδόσεις βελτιώνονται σημαντικά μετά από πρόγευμα πλούσιο σε ενέργεια. Τρώγοντας πρόγευμα, αυξάνουμε τα επίπεδα γλυκόζης αίματος που επιτρέπουν στο σώμα να λειτουργεί κανονικά. Ένα ποτήρι χυμού πορτοκαλιού στο πρόγευμα, θα μας δώσει βιταμίνη C που βοηθά στην απορρόφηση σιδήρου.

Τα άτομα που έχουν λιγότερο κίνδυνο για καρδιακές παθήσεις και για μερικούς καρκίνους, τρώνε περισσότερα δημητριακά ολικής αλέσεως. Η διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες, επιτρέπει καλύτερη λειτουργία του πεπτικού σωλήνα με λιγότερο κίνδυνο δυσκοιλιότητας. Το πρόγευμα είναι πολύ καλός τρόπος για να εφοδιάζουμε το σώμα με ασβέστιο. Πίνοντας ή βάζοντας γάλα στα δημητριακά και τρώγοντας γιαούρτι, μπορεί να καλύψουμε περισσότερες από τις μισές ημερήσιες ανάγκες του σώματος μας σε ασβέστιο.

Εκτύπωση του άρθρου Στείλε σε ένα φίλο

Βλέπε σχετικά άρθρα: