Δίαιτα: Σημεία που πρέπει να θυμάστε

Κατηγορία: Δίαιτα

Τρώτε αργά για αποφυγή παχυσαρκίας ή δυσπεψίας.Για τη δίαιτά σας και για να διατηρείτε κανονικό βάρος και σχήμα σώματος, είναι καλό να θυμάστε τα ακόλουθα:

1. Προσέξτε: Για τη δίαιτα δεν έχει σημασία μόνο το τι τρώτε, αλλά και το πώς το τρώτε. Μην κάνετε άλλα πράγματα, όταν τρώτε, μη βλέπετε τηλεόραση και να τρώτε αργά.

2. Για να χάσετε βάρος με δίαιτα, δεν αρκεί μόνο η θέληση. Η δίαιτα που θα επιλέξετε προτιμότερο να είναι όσο πιο απλή για σας. Διαφορετικά υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να την εγκαταλείψετε.

3. Θέλετε να χάσετε βάρος; Πίνετε άφθονο νερό πριν από κάθε γεύμα. Να τρώτε 5 φορές την ημέρα αντί 3, αλλά μικρότερες ποσότητες. Να είστε προσεκτικοί στις επιλογές σας στα μπουφέ ή να τα αποφεύγετε.

4. Ποιος είναι καλύτερος τρόπος από πολυδιαφημιζόμενες ακριβές δίαιτες για απώλεια βάρους; Ο καθημερινός περίπατος με σκύλο. Χάνετε έως 6,5 κιλά σε 1 χρόνο.

5. Για τη δίαιτά σας να ξέρετε ότι χρειάζονται 15 λεπτά, για να μάθει ο εγκέφαλος ότι γέμισε το στομάχι και να δώσει εντολή διακοπής φαγητού. Τρώτε αργά για αποφυγή παχυσαρκίας ή δυσπεψίας.

6. Η δίαιτα για απώλεια περιττού βάρους κινδυνεύει με αποτυχία, εάν υπάρχει έλλειψη ύπνου, διότι αυτή αυξάνει την όρεξη και προάγει την παχυσαρκία.

7. Η λιποαναρρόφηση δεν είναι θεραπεία παχυσαρκίας. Βελτιώνει τη γραμμή σώματος, αφαιρώντας λίπος που παραμένει εστιακά στο σώμα μετά από δίαιτα και άσκηση.

8. Για τη δίαιτα να ξέρετε ότι τα αλκοολούχα ποτά έχουν πολλές θερμίδες και ταυτόχρονα σε πολλούς αυξάνουν την όρεξη. Ένα ποτήρι κρασί (104κε) έχει 75 θερμίδες και ένα ποτήρι μπύρα (355κε) έχει 145 θερμίδες.

Εκτύπωση του άρθρου Στείλε σε ένα φίλο

Βλέπε σχετικά άρθρα: