Η διατροφή για καλύτερη ζωή με υγεία

Κατηγορία: Κρασί

Να τρώτε υγιεινά, ποικιλία φρούτων και λαχανικών, άφθονες σαλάτες, δημητριακά, ψάρια, γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά.Το τι και πόσο τρώτε κάθε μέρα επηρεάζει καθοριστικά τη διάρκεια της ζωής σας. Μην ξεχνάτε ότι αυτό το είχε διαπιστώσει και ο Ιπποκράτης. Από τότε είχε καταλάβει ότι το φαγητό πρέπει να είναι το φάρμακό σας και το φάρμακό σας πρέπει να είναι το φαγητό σας. 

Δεν είναι μόνο το τι τρώτε, αλλά το πόσο και το πώς τρώτε. Το υπερβολικό βάρος σώματος και η παχυσαρκία αφαιρούν χρόνια από τη ζωή των ανθρώπων.

Όσοι τρώνε, όταν βλέπουν τηλεόραση, καταναλώνουν πιο πολλές θερμίδες. Καλύτερα αποφεύγετε να τρώτε, όταν είστε θυμωμένοι, ταραγμένοι ή έχετε υπερβολικό στρες. Η συναισθηματική υπερφαγία είναι σημαντική αιτία παχυσαρκίας.

Να θυμάστε, επιπλέον, μερικά βασικά σημεία για τη διατροφή σας, που προφέρουν μακροζωία:

1. Να προτιμάτε τη διατροφή Μεσογειακού τύπου, πλούσια σε φρούτα, λαχανικά, όσπρια, ελαιόλαδο, ξηρούς καρπούς, ψάρι και φτωχή σε κόκκινο κρέας, ζωικά λίπη και γαλακτοκομικά προϊόντα.

2. Περιορίστε το αλάτι στη διατροφή σας.

3. Να τρώτε υγιεινά, ποικιλία φρούτων και λαχανικών, άφθονες σαλάτες, δημητριακά, ψάρια, γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά.

4. Μειώστε τα κρέατα και τα ζωικά λίπη στη διατροφή. Να θυμάστε να τρώτε λιγότερο κόκκινο κρέας.

5. Αποφεύγετε την υπερκατανάλωση γλυκών και ζάχαρης.

6. Αποφεύγετε να πίνετε πολύ αλκοόλ. Εάν σας αρέσει, μπορείτε να πίνετε περίπου 4 ποτήρια κρασί την εβδομάδα. Η ήπια κατανάλωση κόκκινου κρασιού βρέθηκε σε έρευνες ότι συμβάλλει στη μακροζωία.

7. Προσέξτε το βάρος σας. Τρώτε μόνο, όταν πεινάτε. Η παχυσαρκία προκαλεί καρκίνο, καρδιόπαθειες και διαβήτη.

Εκτύπωση του άρθρου Στείλε σε ένα φίλο

Βλέπε σχετικά άρθρα: