Η νηστεία για πολλά χρόνια ζωής με υγεία

Κατηγορία: Διατροφή και μακροζωία

Το ελαιόλαδο, οι ξηροί καρποί, η ταχίνη και ο χαλβάς, όταν καταναλώνονται με μέτρο στη νηστεία, προσφέρουν ακόρεστα φυτικά λίπη, που ωφελούν την υγεία.Η νηστεία ενισχύει όχι μόνο την ψυχική δύναμη αλλά βελτιώνει και τη σωματική υγεία. Πολλές έρευνες τεκμηρίωσαν ότι η νηστεία με αποχή από ζωικής προέλευσης προϊόντα και με περιορισμό της κατανάλωσης θερμίδων σχετίζεται με καλύτερη σωματική υγεία και προσφέρει μακροζωία.

Οι ευεργετικές επιδράσεις της νηστείας περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:

1. Μείωση του κινδύνου για στηθάγχη.

2. Προστασία από καρδιακή προσβολή (έμφραγμα μυοκαρδίου).

3. Απομάκρυνση κινδύνου για καρδιακή ανεπάρκεια.

4. Ελάττωση πιθανοτήτων προσβολής από σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2.

5. Μείωση χοληστερόλης και τριγλυκεριδίων στο αίμα.

6. Ενδυνάμωση του θρησκευτικού αισθήματος.

7. Ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και της αυτοεκτίμησης.

Γιατί η νηστεία ωφελεί την υγεία;

1. Η αποχή από τρόφιμα ζωικής προέλευσης μειώνει την πρόσληψη κορεσμένων λιπών και απομακρύνει τον κίνδυνο αθηρωμάτωσης των αρτηριών.

2. Το ελαιόλαδο, οι ξηροί καρποί, η ταχίνη και ο χαλβάς, όταν καταναλώνονται με μέτρο στη νηστεία, προσφέρουν ακόρεστα φυτικά λίπη, που ωφελούν την υγεία.

3. Οι αδιάλυτες φυτικές ίνες των φρούτων και λαχανικών μειώνουν τον κίνδυνο για δυσκοιλιότητα, ελαττώνουν την απορρόφηση της χοληστερόλης από το έντερο και μειώνουν τον κίνδυνο για καρκίνο του παχέος εντέρου.

4. Τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, που προέρχονται από τα θαλασσινά είδη, στη νηστεία είναι ευεργετικά για πολλά συστήματα του ανθρώπινου οργανισμού.

5. Οι φυτοχημικές και αντιοξειδωτικές ουσίες και οι βιταμίνες, που προσλαμβάνει ο οργανισμός μας από τη φυτική διατροφή στη νηστεία, είναι πολύτιμες για την υγεία. 

Τα άτομα με πρόβλημα υγείας χρειάζεται να συμβουλεύονται το γιατρό τους, πριν να αρχίζουν μια νηστεία.

Εκτύπωση του άρθρου Στείλε σε ένα φίλο

Βλέπε σχετικά άρθρα: