Τα τρόφιμα που βοηθούν εναντίον της οστεοπόρωσης

Κατηγορία: Γαλακτοκομικά: Γάλα, Τυρί, Γιαούρτι, Βούτυρο

Το ασβέστιο είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη και διατήρηση της οστικής μάζας.Η οστεοπόρωση κάνει τα κόκαλα λεπτά και αδύνατα. Ο σκελετός χάνει ασβέστιο, η οστική πυκνότητα μειώνεται και αυξάνεται σημαντικά ο κίνδυνος για κατάγματα.

Η νόσος προσβάλλει 1 στις 3 γυναίκες και 1 στους 12 άνδρες.
Η πρόληψη της οστεοπόρωσης πρέπει να αρχίζει από την παιδική ηλικία.

Η καλή διατροφή, η τακτική σωματική άσκηση είναι βασικοί πυλώνες πρόληψης της νόσου. Το κάπνισμα εμποδίζει την ανάπτυξη της οστικής μάζας.

Το ασβέστιο είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη και διατήρηση της οστικής μάζας. Η βιταμίνη D βοηθά τον οργανισμό να απορροφά το ασβέστιο.

Τα τρόφιμα πλούσια σε ασβέστιο είναι:
Γαλακτοκομικά προϊόντα (γάλα, γιαούρτι, τυρί, παγωτό), τα φυλλώδη λαχανικά (σπανάκι, μπρόκολο), οι σαρδέλες, ο σολομός, τα αμύγδαλα και τα εμπλουτισμένα με ασβέστιο δημητριακά, ψωμί και χυμός πορτοκαλιού.

Εκτύπωση του άρθρου Στείλε σε ένα φίλο

Βλέπε σχετικά άρθρα: